Joogitootja A. Le Coq kasvatas esimeses kvartalis müügimahtu 2,5%ehk 25,9 mln liitrini, teatas ettevõte. Samas väheneb ettevõtte toodete nõudlus Eesti turul.

- A. Le Coqi juht Tarmo Noop.
- Foto: Veiko Tõkman
Müügitõusu taga oli tugev ekspordi- ja travel-trade-segmendi areng, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga ligi 30% ehk 6,5 miljoni liitrini.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop lisas pressiteates, et kuigi Euroopa moodustab ekspordiportfellist ligi 80%, on kõige suuremas tõusus just uued turud: Aafrikasse on müük kasvanud 15 korda ja esimesed konteinerid on läinud teele ka Hiinasse ning Mehhikosse.
Eestis langes A. Le Coqi toodete müük esimeses kvartalis 5%, languse põhjusena tõi Noop välja vähese nõudluse siseturul.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!